Victor Amela viatja al segle XIV de Morella, el Matarranya o el Maestrazgo en la seua primera novel·la
L’escriptor forcallà publica “El cátaro imperfecto”, basada en fets i personatges rigorosament històrics de la nostra història
L’escriptor morellano-forcallà Víctor Amela publica aquesta setmana la que és la seua primera novel·la, El Càtar Imperfecte. El també autor d’una quinzena de llibres de contingut periodístic, debuta ara com a novel·lista, en una obra que té que veure amb la història del nostre territori.
Es tracta d’un viatge “a les albors del segle XIV per assistir a les peripècies d’heretges occitans en el seu postrer refugi en Terres del Ebre, Maestrazgo i Morella”, segons s’apunta en el propi llibre. “Un tèrbol i oblidat passatge de la nostra historia medieval en la Corona d’Aragó, salvat en els arxius vaticans de la Inquisició”.
El també escriptor i periodistaJavier Sierra, que comparteix amb Amela orígens morellans, ha dit que El Càtar Imperfecte és “més que una novel·la”, “una radiografia impecable de les creences dels darrers càtars”.
El llibre es publica aquest dijous 4 d’abril.
Potser també t’interesse:
- El Sexenni cultural continuarà amb el “Cita a Morella amb el periodista Víctor Amela”
- Víctor Amela descobrix Tots els seus Secrets o gairebé, a Morella
- El forcallà Víctor Amela publica una “Antologia de citas”
- Víctor Amela: “En realitat el novel·lista vol parlar d’ell mateix i no sap com”
- El forcallà Víctor Amela publica un nou llibre